Informasi

Rejuvenasi blog

Tuesday, September 30, 2008

Jamuan Hari Raya Ikatan Siswazah Selangor

Salam Lebaran, Salam Eidul Fitri buat semua. Eh, dah nak raya ker. Ye la, esok kan dah nak raya. Selamat Hari Raya kepada seluruh umat Islam di seluruh dunia amnya dan anak-anak Selangor khasnya.

Kami dari barisan Majlis Tertinggi dan Jawatankuasa Induk Pusat telah bermesyuarat dan membuat satu kata sepakat untuk mengadakan Jamuan Hari Raya Ikatan Siswazah Selangor. Bile tu yer? Hmmm, kalau saya kata 4 Oktober 2008 percaya tak? Bersamaan 4 Syawal 1429. Yaaa, kita akan buat jamuan raya tersebut pada hari Sabtu. Masa? Dari 12.00 tengahari hingga 6.00 petang. Ha, seronok tak?

Pasti ramai yang tertanya2 kenapa buat pada tarikh tu kan. Nak buat camner, tarikh tu je yang dirasakan sesuai untuk kita berjumpa. Huhu. Ye la, hari Ahad kan dah ada yang memulakan kuliah bagi sebahagian negeri, dan sebahagian lagi pada hari Isnin. Ok la tu yer. Kira semua setuju la kan kan kan.

Buat setakat makan je, akan ada sedikit aktiviti seperti pertandingan menganyam ketupat, cabutan bertuah. Tak lupa juga kita jemput JPM, siswazah dari Mesir dan UK yang sedang bercuti sekarang ni. Mari mari mari kita meriahkan majlis tersebut. Eh, katanya ada nak jemput YB. Siapa? Nak tau, kita tinggu pada hari tersebut.

Kita juga akan mengadakan pertandingan mencipta logo. Bagi sesiapa yang berminat, boleh fikir-fikir dulu logo apa yang nak dilukis. Hantar pada hari tersebut. Ok?

Kita jumpa pada :

JAMUAN HARI RAYA IKATAN SISWAZAH SELANGOR

Hari : Sabtu
Tarikh : 4 Oktober 2008
Masa : 12.00 tengahari – 6.00 petang
Tempat: Masjid Ar-Rahman, Kampung Tunku, Petaling Jaya.

Selamat Hari Raya. Maaf Zahir Batin. Semoga kita semua istiqamah dalam perjuangan ini.

0 comments:

 

SELANGOR LINK Design by Insight © 2009